HTML

Ujjgyakorlatok

Ezeken a hasábokon egy botcsinálta balladaszerző első próbálkozásaiból összeállított, hamarosan kiadni szándékozott második kötet egyes darabjaiból jelennek meg időközönként rövid kivonatok. Általában rövidebb verseket küldök időről időre a poet.hu versgyűjtő portálra, ezek http://www.poet.hu/user/Ross/ címről indulva érhetők el. Kifejezetten a limerick műfajhoz tartozó darabjaim a http://limerik.szerver2.org/ oldalra vannak feltöltve.

Friss topikok

  • Satyr: @janick: Lám csak, milyen kellemes meglepetés! Vannak itt bizony Satyr-ok, és lehet nyugodtan ujjg... (2010.09.19. 15:30) Beharangozó
  • wormblad: @Lobra: Valamelyik national Geographicban olvastam, a sivatagban nagyon jól működik. Majd beszámol... (2010.08.08. 12:50) Mortalitás *
  • Satyr: @wormblad: Örülük, ha tetszik. :) Azt hiszem, arra a helyre valóban ilyeneket fogok küldeni, lehet... (2010.03.15. 12:05) Burkus
  • Satyr: @wormblad: Nagyon úgy tűnik, hogy kijöhet két kötet, különösen akkor, ha a formátuma azonos marad ... (2010.03.04. 22:33) Instálom
  • Satyr: @wormblad: Oké, a korábban már használt mélcímre elküldtem a Trubadúrt. (2010.01.31. 11:00) Trubadúr

Linkblog

Hajrá *

2009.11.18. 10:00 Satyr

Az alábbi ballada-részletekben egy tar férfiú keserveit szándékoztam vázolni.

Hitem szerint lennék Sámson,
növesztenék dúsabb hajat,
de erős a hajhullásom:
hajmosáskor kádban marad.
Nem mondom, hogy növesztésben
néhány módszer nem hatásos,
gyógyszertárban mégsem kértem
Viagrát a hajmosáshoz.

              * * * * *

És mivel a szórólapos
nem tágított a kapunktól,
a bőrömbe tűket tapos
egy megszállott akupunktor.
Biztatott, hogy lesz eredmény,
ha a ritmust felpörgetem –
a régivel összevetvén
dúsabb is lett mellszőrzetem.

              * * * * *

A vajákos bábaasszony
nem cicózott, gyorsan támadt;
célja volt, hogy megkopasszon
– nem engem; a pénztárcámat.
Csodát tett a főzet titka,
ha azt iszom, jobban alszom,
s bár a hajam gyenge, ritka,
méteresre nőtt a bajszom.

              * * * * *

Kipurgáltam minden szekrényt,
fiókot és ládát szintén,
egy növesztőt megveszek még:
"Hajdúsító" áll a címkén.
A szerencsém hajmeresztő,
kihasználom majd ruletten.
Jól bevált a hajnövesztő:
bedörzsöltem, s hajdú lettem!

2 komment

Címkék: vers humor ujjgyakorlatok ross satyr

A bejegyzés trackback címe:

https://ujjgyakorlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr831533755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wormblad 2009.11.18. 12:05:44

:) Grat! El tudom képzelni egy Chaplin film forgatókönyvének is.
Terápiára nincs tippem, a diagnózis felállításában viszont tudnék segíteni:

Laborvizsgálatot kell kérni,
s néhány dolgot ellenőrizni.
Tesztoszteronszintje
az úrnak magas-e?
Attól lehet megkopaszodni.

Satyr 2009.11.18. 12:33:33

@wormblad: A filmszerűség (vagy, legyünk szerényebbek, képregény-szerűség) implicit módon mindig kitűzött céljaim között szerepel. Tény, hogy a diagnózissal nem foglalkoztam, viszont a lehetséges terápiákból csak néhányat villantottam fel itt. Szerepel még a teljes történetben:
- plasztikai sebész
- jógi (na oda guru-lva kellett menni)
- pszichiáter
süti beállítások módosítása